CRM به زبان ساده

  crm مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. استراتژی ، تعاملات بین شرکت با مشتریان‌‌ را در راستای بهبود ارتباطات با آنها، ایجاد سود بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغات مدیریت می کند. به زبان ساده تر،  به کسب و کارها کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط باشند ، فرایند فروش را ساده کرده و بازدهی را چندین برابر می کند.

ما در شرکت باسا تلاش می کنیم با گرفتن آمار کاربران بتوانیم خدمات بهتری به آنها بدهیم و در این راه پیش قدمیم هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت متحول می کند!

مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به شما کمک می کند تا در طول فرایند تعامل خود با آنها از جمله پیدا کردن مشتری جدید ، فروش و ارائه پشتیبانی و خدمات در طول روابط خود ، بر روابط سازمان با تک تک افراد تمرکز کنید. این فرایند شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری و در نهایت وفادارسازی مشتریان است که تمام اینها توسط نرم افزار  (crm) انجام می شود

ما دو گونه سی آر ام یا ابزار مدیریت ارتباط با مشتری داریم: ابری و یک بار خرید.

نرم افزارهای ابری بدون هزینه اولیه و با یک هزینه ناچیز ماهیانه به شما سرویس می دهند و از تمام دنیا از طریق اینترنت قابل استفاده می باشند،‌ مثل Gmail یا تلگرام.

نرم افزارهای یک بار خرید علاوه بر هزینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش سالیانه، یک مبلغ قابل توجه در هنگام نصب و پیاده سازی از شما دریافت می کنند و روی کامپیوترهای شما نصب می شوند.

آمارها نشان می دهد که استفاده از نرم افزارهای مدیریت CRM ارتباط با مشتری ابری به شدت در کسب و کارها رو به رشد می باشد.crmبرای ی