باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک باشگاه حرفه ای مطابق با آخرین استانداردهای ملی و بین المللی ورزشی استاندارد مدیریت کیفیت 2015:9001 ISO را در سازمان استقرار داده است.
بر این اساس مدیران و کارکنان سازمان به عنوان افراد مسئول و عضو خانواده بزرگ باشگاه سپاهان خود را نسبت به اصول زیر در یک سازمان متعالی متعهد می دانند؛
– بهبود مستمر عملکرد سیستم مدیریت کیفیت
– انطباق با کلیه الزامات قانونی قابل کاربرد و سایرالزامات ذینفعان باشگاه .
– ارتقاء سطح رضایت مشتریان شامل هواداران ، حامیان مالی ، مشتریان محصوالت ورزشی و …
– مدیریت کارآمد تیم های ورزشی در حوزه آقایان و بانوان.
– تبدیل نمودن باشگاه به یکی از سه قطب برتر فوتبال در ایران و حضور دائم و مدعی در مسابقات بین المللی آسیایی.
– توسعه آکادمی های ورزشی جهت شناسایی مؤثر استعدادها.
– ساماندهی وگسترش خدمات رفاهی برای هواداران به عنوان مشتریان اصلی باشگاه.
– مدیریت مؤثر ارتباطات با حامیان مالی.
– توسعه درآمدزایی از طریق ارائه خدمات جدید ورزشی و غیر ورزشی به منظور افزایش درآمد پایدار.
– توسعه زیر ساخت های ورزشی برای موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی فوالد مبارکه سپاهان الزم است فرهنگ بهبود و مشارکت اساس زندگی کاری ما باشد و کیفیت را در همه زمینه ها رعایت نموده و محیطی ایجاد نماییم که هریک از همکاران امکان ارائه قابلیت ها و توانمندی های بالقوه خود را داشته باشند .
محمدرضا ساکت مدیرعامل